Politica de retur
POLITICA DE RETUR CAMELEON PRINT
Conform legislației: Consumatorul poate returna produsele achiziționate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități. Clientul este responsabil pentru "diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor" conform OUG 34/2014, cu modificările in viguare.
Consumatorul nu mai beneficiază de aceleași drepturi și in cazul în care produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia adică mai exact produsele personalizate **cele care conțin design sau texte personalizat la alegerea clientului**.
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:
- Produsele personalizate;
- Alte produse regăsite in categorii care prin natura lor pot fi personalizate.
Nu se returnează produsele pe motiv ca nu sunt asemănătoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.
Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala comerciantului si prin aceeași metoda de transport cu care s-a făcuta si expedierea. Produsul trebuie să fie ambalat în pachetul său original (în cazul in care acesta era prezent), cel cu care a fost expediat. Suma aferenta produsului returnat, sau după caz, produsul care lipsește, va fi achitata de către CAMELEON PRINT in termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare într-un cont bancar pus la dispoziție de către clientul care solicită returul.
Avem rugămintea să verificați conținutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Dacă produsul este deteriorat vă rugam să menționați acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la adresa de e-mail office@cameleonprint.ro sau la numerele de telefon puse la dispoziție in cadrul magazinului. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat, desfăcut vă rugăm să refuzați primirea acestuia. în caz contrar orice reclamație ulterioară este declarată nulă.
Dacă constatați ulterior că produsul este defect, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp pe adresa de e-mail office@cameleonprint.ro sau pe numerele de telefon puse la dispoziție in cadrul website-ului.
În cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora ținând cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea către alți clienți. În acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatării unor vicii de fabricație.
IMPORTANT !!!
Produsele realizate la comandă, personalizate după specificațiile clientei nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) --contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Va multumim,
Echipa CAMELEON PRINT.
Conform legislației: Consumatorul poate returna produsele achiziționate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități. Clientul este responsabil pentru "diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor" conform OUG 34/2014, cu modificările in viguare.
Consumatorul nu mai beneficiază de aceleași drepturi și in cazul în care produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia adică mai exact produsele personalizate **cele care conțin design sau texte personalizat la alegerea clientului**.
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:
- Produsele personalizate;
- Alte produse regăsite in categorii care prin natura lor pot fi personalizate.
Nu se returnează produsele pe motiv ca nu sunt asemănătoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.
Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala comerciantului si prin aceeași metoda de transport cu care s-a făcuta si expedierea. Produsul trebuie să fie ambalat în pachetul său original (în cazul in care acesta era prezent), cel cu care a fost expediat. Suma aferenta produsului returnat, sau după caz, produsul care lipsește, va fi achitata de către CAMELEON PRINT in termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare într-un cont bancar pus la dispoziție de către clientul care solicită returul.
Avem rugămintea să verificați conținutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Dacă produsul este deteriorat vă rugam să menționați acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la adresa de e-mail office@cameleonprint.ro sau la numerele de telefon puse la dispoziție in cadrul magazinului. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat, desfăcut vă rugăm să refuzați primirea acestuia. în caz contrar orice reclamație ulterioară este declarată nulă.
Dacă constatați ulterior că produsul este defect, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp pe adresa de e-mail office@cameleonprint.ro sau pe numerele de telefon puse la dispoziție in cadrul website-ului.
În cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora ținând cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea către alți clienți. În acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatării unor vicii de fabricație.
IMPORTANT !!!
Produsele realizate la comandă, personalizate după specificațiile clientei nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) --contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Va multumim,
Echipa CAMELEON PRINT.